تبلیغات


دنیای مکمل قدرت واقعی را با ما تجربه کنید !

دنیای مکمل قدرت واقعی را با ما تجربه کنید !
پایگاه تخصصی بادی کلاسیک با مشاوره رایگان (تغذیه سالم - ورزش منظم) 
نویسندگان
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
نظر سنجی
لطفانظر خود را درمورد وبلاگ بدهید؟






صفحات جانبی

10 ماده غذایی مفید را بشناسید؟

از زمان بچگی تا بحال بسیار شنیده اید که "میوه" و  "سبزیجات" زیاد بخورید و از غـذاهـای چـرب و قـنـدی خودداری کنید. اکنون 50 درصد از مرگ و میرها بدلیل امراض قلبی-عروقی نـاشـی از عـادتـهـای نـادرسـت غذایی می باشد.                                                                                                                               در زیر 10 ماده غذایی مفید را شرح می دهیم:                                                                                                                                                                  10 ماده غذایی مناسب              

1-       سیب زمینی شیرین. سرشار از کاراتنوئید، ویتامین C ، پتاسیم و فیبرهای غذایی.              

2-       نان سبوس دار. این نوع نان نسبت به نوع سفیدش دارای ویتامینها و مواد معدنی بیشتری است.                                                                                                             

3-       گل کلم. منبع غنی کاراتنوئید، ویتامین C و اسید فولیک.                                             

4-        هندوانه. مملو از ویتامین C و کاراتنوئید.                                                                

5-        لوبیا. سرشار از پروتئین، آهن، اسید فولیک و فیبرهای غذایی، چربی بسیار کم.               

6-        گرمک و طالبی. یک چهارم از هریک می تواند ویتامین A و C مورد نیاز بدن در روز را تامین کند.

7-       اسفناج و کلم پیچ. دارای کلسیم، ویتامین C، کاراتنوئید و فیبرهای غذایی فراوان.                

8-       پرتقال. حاوی ویتامین C، اسید فولیک، پتاسیم و فیبرهای غذایی.                                 

9-        رد جوی دوسر. دارای فـیـبرهای غذایـی قابـل حل بسیار مفید برای کاهش و تعدیل کلسترول

10-    شیر 1 درصد چربی. منبعی

11-   بسیار غنی از پروتئین با چربی و کلسترول کم.

                                                                                                                                        

 

 مواد غذایی مضر                                                                                                     1- روغنهای جامد. افزایش کلسترول، ایجاد بیماریهای قلبی-عروقی                                   

2-       قند، شیره و نوشابه. افزایش قند و کلسترول خون                                                     

3-       مواد نشاسته دار مانند ماکارونی                                                                        

4-       گوشت قرمز با چربی زیاد.                                                                                 

5-       مواد لبنی پرچرب

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به سایت بادی کلاسیک نه وبلاگ من بلکه وبلاگ همه ی ورزشکاران جوان و کاربران عزیز خوش آمد می گویم.
مشخصات شما





آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by zirebaran.org

IranSkin go Up


بک لینک طراحی سایت